Wednesday 2 December 2009

Rezeki di Arab Saudi

Secara rasminya isteriku yang terchenta akan berangkat ke arab saudi buat kali ke 2 pada bulan februari 2010. Buat permulaan nie kontraknya setahun. Sob sob sob... sedih beb.

So anakanda Hannah Maryam secara rasmi akan berada di bawah jagaan mentua aku. Nasib baik dekat je dengan rumah aku, kat area puchong jugak.

Kali nie gaji yang ditawarkan memang agak lumayan. Hampir sekali ganda dari gaji yang masa mula-mula gi kerja kat arab dulu. Rezeki bini aku.

Kali nie aku takkan sia-siakan kepercayaan bini aku pada aku. Aku sayang sangat kat dia dan aku akan balas segala pengorbanan dan jasa dia pada aku selama nie.

4 comments:

  1. Salam, Bett. Wah, Mija bakal ke sana lagi! Rindulah dia pada Hannah dan Walid Hannah nanti.. Semoga Allah permudahkan urusan rumah tangga kalian. Semoga pengorbanan ini akan diberkati. Amin.

    ReplyDelete
  2. salam semut...
    rindu kat hannah tu dah confirm tapi rindu kat walid tu tak tau lah kan hehehe...
    btw thanks sis.

    ReplyDelete
  3. wah jadi org bujang la nanti hehe

    ReplyDelete
  4. amin ya rabbul alamin
    semoga rezki anda sekeluarga
    melimpah ruah hendaknyer
    aminn

    ReplyDelete