Monday 27 July 2009

Man Utd vs Search

Kuchiwa sungguh aku tak dapat pegi tengok Malaysia XI vs Manchester United bebaru nie. Last aku tengok masa diorang datang 2001 dulu yang Malaysia kalah 0 - 6.

Bukan sengaja tak nak pergi tapi aku tengah sengkek waaaaa. Banyak guna duit lately nie.

Kena pilih antara Man Utd punya game ataupun Konsert Search 1 Ogos nanti. Kena sacrifice salah satu. Since aku dah pernah tengok game Man U dulu dan jugak ini konsert terakhir Search sebelum diorang bawak haluan masing-masing, so my choice is really obvious.

Berbaloi-baloi bak kata Amy.


Walaupun hati aku memang panas je tak dapat pegi tengok game Man U, tapi hati aku akan lagi panas kalau takde duit nak pegi Konsert Search kalau duit tiket untuk Search aku dah guna untuk beli tiket Man U.

Tiket Search dah beli dah yang RM75 punya. Tapi tak amik lagi dari kawan aku. Kalau dah amik nescaya aku akan letak gambar tiket tuh kat sini.

Phewiiitttttttttt!!



No comments:

Post a Comment